مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 12:472022-02-10اقتصادي

افتتاح فاز نخست شهرک گلخانه ای در سروستان 


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور استاندار فارس فاز نخست شهرک گلخانه ای مومن آباد در سروستان در سطح 16 هزار متر مربع به بهره برداری رسید.

- مجتبی دهقان پور پنجشنبه 21 بهمن در حاشیه بهره برداری از طرح های جهادکشاورزی فارس در سروستان با اشاره به اینکه این گلخانه نیمه مکانیزه و هیدروپونیک برای کشت سبزی و صیفی است و سطح آن ده هکتار است، به خبرنگاران گفت: این واحد یکی از گلخانه های مدرنی است که در این استان احداث شده و در فاز نخست آن 15 نفر شاغل هستند.

این مقام مسئول با بیان اینکه در اجرای این طرح شرکت جهاد نصر همکاری داشته و سرمایه گذاری کرده است، اظهار کرد: بانک توسعه تعاون و بانک کشاورزی نیز در اجرای این شهرگ گلخانه ای همکاری دارند؛ امیدوارم با این نوع سرمایه گذاری ها شاهد شکوفایی اقتصاد استان باشیم.

وی با تاکید بر اینکه یکی از سیاست های اصلی وزارت جهاد کشاورزی توسعه گلخانه ها است، ابراز کرد: محیط گلخانه ای علاوه بر اینکه کمک می کند به افزایش تولید در واحد سطح به حفظ آب و بهره وری آب نیز کمک شایانی دارد؛ تاثیر شگفتی در کاهش مصرف آب دارد.

؛ در محیط گلخانه ما می توانیم عوامل خسارت زا را کنترل کنیم و تولید چند برابری را در واحد سطح شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح فاز نخست شهرک گلخانه ای در سروستان 

افتتاح فاز نخست شهرک گلخانه ای در سروستان